wtorek, 19 lipca 2011

Jestem taka, jaka jestem


Lubię śmiać się
czasem złościć.
Lubię dobrze zjeść,
lub pościć.

Czasem mam
też takie chwile,
że łzy leję
krokodyle.

Lubię jeździć
na wycieczki,
lubię forsy
mieć pół teczki.

Kocham wszystkich
wokół siebie,
tych co przy mnie
lub, już w niebie.

Lubię też być
zakochana
(ale w mądrych
– nie w bałwanach)

Stale na swych
półkach składam,
lecz za moment
znów bałagan.

Wciąż coś gubię,
wciąż coś szukam,
i wciąż do Świętego
pukam.

                           Pomóż mi
Święty Antoni
i wnet zguba
wprost na dłoni.


Jestem taka,
„szaławiła”!
No, a gdybym
inną była?

Życie byłoby
obłudne.
Takie zwykłe,
takie nudne…

Ja już wolę
swoje „Ego”
i nie widzę
nic w tym złego.

Jestem taka
jaka jestem,
zatem kończę
takim tekstem:

Jeśli ktoś
mnie skrytykuje
wcale tym się
nie przejmuję!

Bo już jestem
właśnie taka
– ale nigdy
byle jaka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz